خرید پنجره وین تک دوجداره کشویی در کرج

خرید پنجره وین تک دوجداره کشویی در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

خرید پنجره وین تک دوجداره کشویی در کرج

پنج شنبه 24 مرداد 1398
13:35
توری پنجره دوجداره

خرید پنجره وین تک دوجداره کشویی در کرج

درست است که پنجره دوجداره کشویی از بهینه ترین حالت های بازشوی درب و پنجره یو پی وی سی می باشد. اما در کنار مزیت بازشو، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی نسبت به دیگر پنجره های لولایی و یا پنجره دوجداره فولکس واگنی کمتر است. این کاهش عایق بندی در برابر گرد و غبار، جریان هوا و آلودگی صوتی می باشد.

در ادامه دو مجموعه پنجره کشویی وین تک را شرح می دهیم تا با انتخابی مناسب، خرید خوبی داشته باشید

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل وین تک

فریم پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل تشکیل شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل مساوی با 8.5 سانتی متر بوده و دارای 3 حفره می باشد. لنگه کشویی استفاده شده در هر دو سری پنجره کشویی وین تک یکسان بوده و عرض 6 سانتی تری دارد.

همه ی لنگه ها چه به شکل بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود. یکی از مزایای پنجره دوجداره کشویی وین تک سری جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد.

پنجره کشویی

به علت آنکه لنگه بازشو با استفاده ازغلطک بر روی ریل قرار می گیرد، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی دو ریل کم میشود. پایین آمدن عایق بندی در هر دو لنگه بازشو و ثابت صورت می گیرد.

در این صورت مقدار عایق بندی پنجره دوجداره کشویی جفت ریل نسبت به پنجره های قدیمی خیلی زیادتر است; و اگر با دقت به موقعیت پنجره، باید از پنجره کشویی استفاده کنید، نسبت به انجام آن شک نکنید.

برای مثال در پنجره هایی که در جلوی سینک ظرفشویی قراردارد، شیرآلات مانع از باز شدن کامل پنجره دوجداره می شود، پس بهترین حالت استفاده از پنجره دوجداره کشویی است.

در بخش های متفاوت پنجره دوجداره کشویی وین تک از نوار مویی و لاستیک هایی برای بیشتر شدن عایق بندی استفاده می شود